APA:
کپیشیرازی، علی، و صادقی، فرشته. (1396). بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد). مدیریت برند، 5(9 )، 79-106. SID. https://sid.ir/paper/267522/fa
Vancouver:
کپیشیرازی علی، صادقی فرشته. بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد). مدیریت برند[Internet]. 1396؛5(9 ):79-106. Available from: https://sid.ir/paper/267522/fa
IEEE:
کپیعلی شیرازی، و فرشته صادقی، “بررسی تاثیر هویت برند خدماتی بر افتخار به برند با میانجی گری تعهد به برند و رفتار شهروندی برند ( بیمارستان های آریا و 22 بهمن شهر مشهد)،” مدیریت برند، vol. 5، no. 9 ، pp. 79–106، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267522/fa