APA:
کپیصیادفر، محمد، تجاری، فرشاد، زارعی، علی، و اسمعیلی، محمدرضا. (1398). ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت مندی از تجربه ی حسی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 11(1 )، 145-156. SID. https://sid.ir/paper/222283/fa
Vancouver:
کپیصیادفر محمد، تجاری فرشاد، زارعی علی، اسمعیلی محمدرضا. ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت مندی از تجربه ی حسی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1398؛11(1 ):145-156. Available from: https://sid.ir/paper/222283/fa
IEEE:
کپیمحمد صیادفر، فرشاد تجاری، علی زارعی، و محمدرضا اسمعیلی، “ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایت مندی از تجربه ی حسی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 11، no. 1 ، pp. 145–156، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222283/fa