مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

725
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

340
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 48

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان با میانجی گری ارزش تجربه شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – همبستگی است. جامعه ی آماری مشتریان مجموعه های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد بودند. 395 پرسشنامه از پاسخگویان به صورت تصادفی جمع آوری و به عنوان نمونه برای تجزیه وتحلیل آماری در نظر گرفته شدند. برای بررسی پایایی و روایی آزمون از آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی تأییدی و برای ارزیابی مدل و فرضیه ها از معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار آموس استفاده شد. نتایج نشان داد که ابعاد بازاریابی تجربی بر ارزش تجربه شده اثر معناداری دارد. همچنین رابطه ی معناداری بین بازاریابی تجربی و رضایت از طریق ارزش تجربه شده وجود داشت, اما ارتباط بازاریابی تجربی با وفاداری با میانجی گری ارزش تجربه به تنهایی امکان پذیر نبود, بلکه برای ارتباط معنادار در کنار ارزش تجربی به رضایت مشتریان نیاز است. بازاریابی تجربی بازیگری جدید در استراتژی های بازاریابی است, رویکرد مبتنی بر تجربه ی تعاملی, که در کنار کانال های ارتباطی دیگر به دنبال ایجاد ارزش است تا از آن طریق بستر دلبستگی دوجانبه ی برند و مصرف کننده را فراهم سازد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایزدی، بهزاد، و روزفراخ، عبداله. (1397). رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 33-48. SID. https://sid.ir/paper/373357/fa

    Vancouver: کپی

    ایزدی بهزاد، روزفراخ عبداله. رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):33-48. Available from: https://sid.ir/paper/373357/fa

    IEEE: کپی

    بهزاد ایزدی، و عبداله روزفراخ، “رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 33–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373357/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button