APA:
کپیایزدی، بهزاد، و روزفراخ، عبداله. (1397). رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 33-48. SID. https://sid.ir/paper/373357/fa
Vancouver:
کپیایزدی بهزاد، روزفراخ عبداله. رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):33-48. Available from: https://sid.ir/paper/373357/fa
IEEE:
کپیبهزاد ایزدی، و عبداله روزفراخ، “رابطه ی بازاریابی تجربی با رضایت و وفاداری مشتریان در مجموعه های ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 33–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373357/fa