مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

894
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

810
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدلسازی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی

صفحات

 صفحه شروع 147 | صفحه پایان 163

چکیده

 یکی از شیوه هایی که از دیرباز رایج بوده و تاثیر بسزایی بر تصمیمات خریدار دارد, تبلیغات دهان به دهان است. تاثیرات تبلیغ دهان به دهان بر قضاوت مصرف کنندگان و قصد خرید آنها, موجب شده محققان در سالیان اخیر توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و به مطالعه جنبه های گوناگون و عوامل موثر بر آن بپردازند. هدف اصلی این پژوهش, مدلسازی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی است. نمونه آماری 145 نفر از مشتریان مجموعه های ورزشی-تفریحی شهر رشت بودند. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SMART PLS2 استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که رضایت مندی و وفاداری مشتریان به صورت مستقیم و کیفیت خدمات, ارزش درک شده و کیفیت رابطه به صورت غیرمستقیم, بر انجام تبلیغ دهان به دهان موثرند. نتایج این پژوهش به مدیران مجموعه های ورزشی-تفریحی کمک می کند تا با ارایه خدمات بالاتر از حد انتظار مشتریان با قیمت های رقابتی تر و بهبود کیفیت رابطه از طریق عمل به وعده ها و ایجاد حس اعتماد و تعهد در آنها, از این ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش بهره وری این مجموعه ها استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی، شهرام، بنار، نوشین، و شکری، محمدمهدی. (1398). مدلسازی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 11(4 )، 147-163. SID. https://sid.ir/paper/222371/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی شهرام، بنار نوشین، شکری محمدمهدی. مدلسازی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1398؛11(4 ):147-163. Available from: https://sid.ir/paper/222371/fa

    IEEE: کپی

    شهرام شفیعی، نوشین بنار، و محمدمهدی شکری، “مدلسازی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان در مجموعه های ورزشی-تفریحی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 11، no. 4 ، pp. 147–163، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222371/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button