APA:
کپیرنگریز، حسن، و کرمی، نصیر. (1391). بررسی تاثیر رضایت و سهولت استفاده از وب سایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان). مطالعات کمی در مدیریت، 3(1)، 81-98. SID. https://sid.ir/paper/392865/fa
Vancouver:
کپیرنگریز حسن، کرمی نصیر. بررسی تاثیر رضایت و سهولت استفاده از وب سایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان). مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1391؛3(1):81-98. Available from: https://sid.ir/paper/392865/fa
IEEE:
کپیحسن رنگریز، و نصیر کرمی، “بررسی تاثیر رضایت و سهولت استفاده از وب سایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان به دهان مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان)،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 3، no. 1، pp. 81–98، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/392865/fa