APA:
کپیفرزی، حامد، یوسفی، بهرام، و صادقی بروجردی، سعید. (1398). تاثیر همانندپنداری با ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 11(4 )، 175-187. SID. https://sid.ir/paper/222372/fa
Vancouver:
کپیفرزی حامد، یوسفی بهرام، صادقی بروجردی سعید. تاثیر همانندپنداری با ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1398؛11(4 ):175-187. Available from: https://sid.ir/paper/222372/fa
IEEE:
کپیحامد فرزی، بهرام یوسفی، و سعید صادقی بروجردی، “تاثیر همانندپنداری با ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 11، no. 4 ، pp. 175–187، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222372/fa