APA:
کپیفرزی، حامد، یوسفی، بهرام، و صادقی بروجردی، سعید. (1398). تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 11(3 )، 467-482. SID. https://sid.ir/paper/159346/fa
Vancouver:
کپیفرزی حامد، یوسفی بهرام، صادقی بروجردی سعید. تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1398؛11(3 ):467-482. Available from: https://sid.ir/paper/159346/fa
IEEE:
کپیحامد فرزی، بهرام یوسفی، و سعید صادقی بروجردی، “تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 11، no. 3 ، pp. 467–482، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159346/fa