مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,253
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش فعالیت گروهی در فرایند یاددهی/ یادگیری زبان فرانسه

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 26

چکیده

 انجام یک تدریس موثر و پایدار و تسلط کافی به زبان خارجی, خواسته تمام مدرسان و زبان آموزان زبان خارجی است. در این نوشتار تلاش شده است کارایی فعالیت گروهی در فرایند یاددهی و یادگیری زبان فرانسه نزد زبان آموزان ایرانی مطالعه و بررسی شود. گفتنی است, فرضیه این پژوهش بر این اصل استوار است که زبان آموزان ایرانی می توانند در فعالیت گروهی بر اساس تعامل با هم گروه های خود به استقلال کنشی, تفکر خودارزیابی, خوداصلاحی و خودانتقادی, ارزیابی انتقاد دیگران از خود و بهره برداری از انتقاد دیگران دست یابند. به این ترتیب, این پژوهش بر مزایا و معایب فعالیت گروهی تاکید دارد. نتایج به دست آمده از کار میدانی, می توانند ما را به این امر آگاه سازند که فعالیت های گروهی, مشارکت زبان آموزان را زیاد و انگیزه آنان را تشدید می کند و علاقه آن ها را برای درس برمی انگیزد. تفکر انتقادی را گسترش می دهد و موقعیت های دنیای واقعی را وارد محتوا می کند و زبان آموزان برای تامل درباره معلومات داده شده تشویق می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قنبری نیا، مبینا، و شعیری، حمیدرضا. (1394). نقش فعالیت گروهی در فرایند یاددهی/ یادگیری زبان فرانسه. مطالعات زبان فرانسه (REVUE DES ETUDES DE LA LANGUE FRANCAISE)، 7(13 )، 13-26. SID. https://sid.ir/paper/223116/fa

    Vancouver: کپی

    قنبری نیا مبینا، شعیری حمیدرضا. نقش فعالیت گروهی در فرایند یاددهی/ یادگیری زبان فرانسه. مطالعات زبان فرانسه (REVUE DES ETUDES DE LA LANGUE FRANCAISE)[Internet]. 1394؛7(13 ):13-26. Available from: https://sid.ir/paper/223116/fa

    IEEE: کپی

    مبینا قنبری نیا، و حمیدرضا شعیری، “نقش فعالیت گروهی در فرایند یاددهی/ یادگیری زبان فرانسه،” مطالعات زبان فرانسه (REVUE DES ETUDES DE LA LANGUE FRANCAISE)، vol. 7، no. 13 ، pp. 13–26، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223116/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا