APA:
کپیمحمودی بردزردی، سعید، فتحی آذر، اسکندر، محمودی، فیروز، و بدری گرگری، رحیم. (1397). بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. روشها و مدلهای روان شناختی، 9(31 )، 111-130. SID. https://sid.ir/paper/227534/fa
Vancouver:
کپیمحمودی بردزردی سعید، فتحی آذر اسکندر، محمودی فیروز، بدری گرگری رحیم. بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1397؛9(31 ):111-130. Available from: https://sid.ir/paper/227534/fa
IEEE:
کپیسعید محمودی بردزردی، اسکندر فتحی آذر، فیروز محمودی، و رحیم بدری گرگری، “بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 9، no. 31 ، pp. 111–130، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227534/fa