APA:
کپیمحمودی بردزردی، سعید، فتحی آذر، اسکندر، محمودی، فیروز، و بدری گرگری، رحیم. (1396). طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 7(3 )، 1-34. SID. https://sid.ir/paper/223342/fa
Vancouver:
کپیمحمودی بردزردی سعید، فتحی آذر اسکندر، محمودی فیروز، بدری گرگری رحیم. طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی[Internet]. 1396؛7(3 ):1-34. Available from: https://sid.ir/paper/223342/fa
IEEE:
کپیسعید محمودی بردزردی، اسکندر فتحی آذر، فیروز محمودی، و رحیم بدری گرگری، “طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان،” ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، vol. 7، no. 3 ، pp. 1–34، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/223342/fa