APA:
کپیزراعتی، رقیه، ضرغام حاجبی، مجید، و کامکاری، کامبیز. (1398). اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی. روشها و مدلهای روان شناختی، 10(36 )، 49-66. SID. https://sid.ir/paper/227622/fa
Vancouver:
کپیزراعتی رقیه، ضرغام حاجبی مجید، کامکاری کامبیز. اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی. روشها و مدلهای روان شناختی[Internet]. 1398؛10(36 ):49-66. Available from: https://sid.ir/paper/227622/fa
IEEE:
کپیرقیه زراعتی، مجید ضرغام حاجبی، و کامبیز کامکاری، “اثر بخشی سطح سوم پاسخ به مداخله (TIRE3) بربهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال ریاضی،” روشها و مدلهای روان شناختی، vol. 10، no. 36 ، pp. 49–66، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/227622/fa