Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,562
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

644
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 48

چکیده

 پژوهش حاضر به بررسی موانع پداگوژیک (انعطاف پذیری, ابزارهای برقراری ارتباط, یادگیرنده محوری, مدیریت برنامه ها و منابع و ارزیابی) در توسعه آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1390-1389 می پردازد. این تحقیق از نوع توصیفی- مقطعی می باشد و جامعه آماری شامل تمامی اعضای هیأت علمی این دانشگاه می باشد. پرسشنامه ی محقق ساخته که پایایی آن 96 درصد است, با استفاده از آزمون آلفای کرانباخ محاسبه شده است, و روایی آن توسط متخصصان تأیید گردید. جهت محاسبه نتایج از آزمون کای اسکوور استفاده شده است و همچنین برای رتبه بندی موانع از تست فریدمن استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که همه عوامل به ترتیب شامل: ارزیابی, یادگیرنده محوری, ابزارهای برقراری ارتباط, انعطاف پذیری و مدیریت برنامه ها و منابع از موانع توسعه آموزش الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عگبهی، عبدالحسین، معرف زاده، عبدالمهدی، و مشتاقی، سعید. (1391). بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 3(4)، 39-48. SID. https://sid.ir/paper/228686/fa

    Vancouver: کپی

    عگبهی عبدالحسین، معرف زاده عبدالمهدی، مشتاقی سعید. بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1391؛3(4):39-48. Available from: https://sid.ir/paper/228686/fa

    IEEE: کپی

    عبدالحسین عگبهی، عبدالمهدی معرف زاده، و سعید مشتاقی، “بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 3، no. 4، pp. 39–48، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228686/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا