در این تحقیق، میزان رضایت مراجعین دانشکده دندانپزشکی از خدمات بخش های مختلف آموزشی درمانی سنجیده و از نتایج به دست آمده در راستای بهبود و اصلاح فعالیت ها و ارتقای سیستم آموزشی درمانی بخش ها استفاده می شود. در این تحقیق از ابزار پرسشنامه برای اندازه گیری مفاهیم و متغیرها بهره گیری شده و روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده و آنالیز آماری با استفاده از نرم افزار آماری SPSS صورت گرفته است. از 184 نفرنمونه مورد بررسی، 50.9 درصد زن و 49.1 درصد مرد هستند. بیشترین میزان رضایت مندی مراجعین به ترتیب مربوط به بهداشت وسایل بکار گرفته شده (3.09)، امکانات بکار گرفته شده (3.03)، نحوه برخورد افراد درمان کننده (2.97)، نحوه برخورد مسئوولین پذیرش (2.81)، رضایت از کیفیت درمان (2.69)، رضایت از برخورد منشی بخش ها 2.62)) و رضایت از نظم نوبت دهی 2.46)) از نمره 1 تا 4 است. کم ترین میزان رضایت مندی مراجعین به مقوله سرعت رفع مشکل با نمره 2.36 بر می گردد. همچنین بیشترین میزان رضایت از بخش ها به ترتیب مربوط به بخش های رادیولوژی، پریودونتولوژی و ارتودونسی با میانگین های 28.3،26.9 ، 26.1 و کم ترین میزان رضایت هم مربوط به بخش اندو با نمره 22.1 (از نمره 9 تا 36) است. با توجه به نتایج این تحقیق و به منظور بهبود عملکرد دانشکده و افزایش رضایت مندی مراجعین، افزایش سرعت در خدمات رسانی به مراجعین، کوتاه ترین طول دوره درمان و نظارت بیشتر اساتید بر کار دانشجویان پیشنهاد می گردد.