APA:
کپیوفائی، حمید، مکارم، عباس، ایلدر آبادی، اسحاق، خلفی، علی، و کریمی مونقی، حسین. (1395). بررسی تاثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مساله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 7(4 )، 355-365. SID. https://sid.ir/paper/228701/fa
Vancouver:
کپیوفائی حمید، مکارم عباس، ایلدر آبادی اسحاق، خلفی علی، کریمی مونقی حسین. بررسی تاثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مساله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1395؛7(4 ):355-365. Available from: https://sid.ir/paper/228701/fa
IEEE:
کپیحمید وفائی، عباس مکارم، اسحاق ایلدر آبادی، علی خلفی، و حسین کریمی مونقی، “بررسی تاثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مساله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 7، no. 4 ، pp. 355–365، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228701/fa