مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

538
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

155
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387

صفحات

 صفحه شروع 66 | صفحه پایان 75

چکیده

 آموزش عالی هر کشوری یکی از عوامل موثر در تحقق سیاست های توسعه ی اقتصادی, اجتماعی و فرهنگی آن به شمار می رود. تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآزموده به عنوان اساس توسعه ی همه جانبه ی کشورها, تولید دانش, دانش پژوهشی و عرضه خدمات تخصصی, توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد. این رسالت در صورتی به نحو مطلوب به انجام می رسد که به کیفیت علمی (آموزشی و پژوهشی) آموزش عالی توجه شود. این تحقیق با هدف ارزیابی درونی وضعیت و عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی طی سال های 1387 تا 1391 در سه گروه دانشجویان, دانش آموختگان و اعضای هیأت علمی, در دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان به صورت سرشماری (بدون اخذ نمونه) از تمام جامعه ی تحقیق انجام شد. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش ترکیبی از ابزارهای کمی و کیفی بوده و شامل پرسشنامه ی محقق ساخته, مصاحبه, مشاهده, چک لیست و اسناد و مدارک می باشند. نتایج نشان دادند اعضای هیأت علمی نسبت به دانش آموختگان و دانش آموختگان نسبت به دانشجویان, عملکرد گروه تخصصی را مطلوب تر ارزیابی می کنند. همچنین کمبودهای این گروه آموزشی, در سه حیطه ی امکانات آموزشی, نیروی انسانی و فضای فیزیکی دیده می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پارسا، عبداله، سعیدی، احمد، و درخزینه کوچکی، کبری. (1396). ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 8(1 )، 66-75. SID. https://sid.ir/paper/228858/fa

    Vancouver: کپی

    پارسا عبداله، سعیدی احمد، درخزینه کوچکی کبری. ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1396؛8(1 ):66-75. Available from: https://sid.ir/paper/228858/fa

    IEEE: کپی

    عبداله پارسا، احمد سعیدی، و کبری درخزینه کوچکی، “ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 8، no. 1 ، pp. 66–75، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228858/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button