مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,104
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,299
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع 95 | صفحه پایان 104

چکیده

 در این پژوهش به بررسی تاثیر رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان دوره ابتدایی پرداخته شده است. روش تحقیق شبه تجربی بوده و در آن ازطرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه تجربی وگواه استفاده شده است. جامعه آماری معلمان دوره ابتدایی منطقه دو شهر تهران و گروه نمونه تحقیق0 3 نفر برای گروه تجربی و30 نفربرای گروه گواه ازمدارس تابعه منطقه 2شهرتهران که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه نگرش سنج محقق ساخته مشتمل بر 30 سوال بامقیاس 5 درجه ای لیکرت بودکه پایایی ان بر اساس بازآزمایی 0.84 و بر اساس آلفای کرونباخ 0.85 محاسبه شده است. آموزگاران در8 جلسه آموزش4ساعته به صورت کارگاهی شرکت کردند و ضمن آشنایی بارویکردها, مهارت های طراحی طرح درس مبتنی بر تلفیق تربیت اخلاقی خواجه و تحول شناختی پیاژه را فراگرفتند, نتایج حاصله نشان داد که شناخت وکسب مهارت طراحی رویکردها به تغییرنگرش آنان در فرآیند تربیت اخلاقی موثر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمودی مظفر، مجید. (1395). اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 7(ویژه نامه)، 95-104. SID. https://sid.ir/paper/228964/fa

    Vancouver: کپی

    محمودی مظفر مجید. اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1395؛7(ویژه نامه):95-104. Available from: https://sid.ir/paper/228964/fa

    IEEE: کپی

    مجید محمودی مظفر، “اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییر نگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 7، no. ویژه نامه، pp. 95–104، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228964/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button