مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

593
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

625
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانش محور (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران)

صفحات

 صفحه شروع 174 | صفحه پایان 188

چکیده

 در مباحث علوم رفتاری, علوم تربیتی, روانشناسی و مدیریتی همواره مفاهیم نوآوری و نوآوری مبتنی بر دانش از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. امروزه ثابت شده است که موفقیت یک سازمان در زمینه های اجتماعی, اقتصادی, فرهنگی, سیاسی در گرو برخورداری از دانش جدید همراه با نوآوری درون و برون سازمانی است و تنها با داشتن چنین نظامی, سازمان می تواند با تحولات و پیشرفت های به هنگام در کنار دیگر سازمان های موفق از جایگاه شایسته ای برخوردار شود. هرگز نمی توان ادعا کرد که نوآوری به خودی خود شکل می گیرد, مگر آنکه سازمان در پی شکل گیری آن باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پژوهش حاضر یک پرسشنامه محقق ساخته می باشد که براساس طیف پنج درجه ای لیکرت, شامل 5 طیف بسیار زیاد, زیاد, متوسط, کم و خیلی کم نظم داده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمامی اساتید و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران می باشد. نمونه در این پژوهش از زیرگروه ها شامل اعضای هیات علمی, مدرسین و دانشجویان دانشگاه ها برابر با تعداد 768 نفر برآورد شده است. یافته ها به طور خلاصه نشانگر این است که تمامی ابعاد, مولفه ها و متغیرهای مورد بررسی مدل مفهومی پژوهش در توسعه نوآوری بر اساس متغیرهای مدیریت دانش تبیین شده اند. بهره وران این پژوهش تمامی مراکز آموزشی, آموزش عالی, سازمان ها, موسسات, مراکز تحقیقاتی و افرادی هستند که می خواهند اثربخشی سازمان خود را بر اساس ساختارسازی های نوآوری دانش محور با توجه به الگوهای فکری, اخلاقی, رفتاری, روانشناختی و پرورشی ذینفعان خود ارتقاء بخشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ولی اله پورموزیرجی، مرتضی، علی اسماعیلی، عبداله، و حسین زاده، بابک. (1396). تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانش محور (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران). توسعه ی آموزش جندی شاپور، 8(ویژه نامه )، 174-188. SID. https://sid.ir/paper/228974/fa

    Vancouver: کپی

    ولی اله پورموزیرجی مرتضی، علی اسماعیلی عبداله، حسین زاده بابک. تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانش محور (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران). توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1396؛8(ویژه نامه ):174-188. Available from: https://sid.ir/paper/228974/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ولی اله پورموزیرجی، عبداله علی اسماعیلی، و بابک حسین زاده، “تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه مدل نوآوری دانش محور (مورد مطالعه: دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران)،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 8، no. ویژه نامه ، pp. 174–188، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228974/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button