مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

668
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

589
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر شاخص های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف کنندگان جوان

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 204

چکیده

 هدف این پژوهش, تحلیل تأثیر شاخص های فروش شخصی بر رفتار خرید جوانان نسبت به کالای ورزشی بود. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف, کاربردی و ازلحاظ جمع آوری داده ها در زمرة پژوهش های توصیفی پیمایشی قرار داشت. جامعة آماری همة مصرف کنندگان جوان در سطح کشور بودند. تعداد 232 نفر به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و پرسش نامه به صورت آنلاین پخش و جمع آوری شد. ابزار اندازه گیری پرسش نامه اقتباس شده از یوسف (2016) بود که پژوهشگران اصلاحاتی را در آن انجام دادند. برای ارائة مدل, برقراری روایی همگرایی و واگرایی از نرم افزار اسمارت پی. ال. اس. دو استفاده شد. یافته ها نشان داد که ویژگی های شخصی, ویژگی های فروشگاهی, ارائة کالا و ترویج ارائه شده توسط فروشندگان بر رفتار خرید جوانان تأثیر معناداری دارند. به طورکلی, برای میزان افزایش فروش, صداقت فروشنده, مهارت و توانایی, کیفیت مناسب کالای ارائه شده درکنار فضای مطبوع و مناسب فروشگاه درحین فروش باید رکن اصلی فروشندگان باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منصوری، حسین، مدیری، ماهرخ، و ایزدی، بهزاد. (1397). تأثیر شاخص های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف کنندگان جوان. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(49 )، 183-204. SID. https://sid.ir/paper/234559/fa

    Vancouver: کپی

    منصوری حسین، مدیری ماهرخ، ایزدی بهزاد. تأثیر شاخص های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف کنندگان جوان. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(49 ):183-204. Available from: https://sid.ir/paper/234559/fa

    IEEE: کپی

    حسین منصوری، ماهرخ مدیری، و بهزاد ایزدی، “تأثیر شاخص های فروش شخصی بر رفتار خرید مصرف کنندگان جوان،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 49 ، pp. 183–204، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234559/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button