APA:
کپیمولایی، احمدرضا، رضایی دولت آبادی، حسین، و بهرامیان، سمیه. (1397). سنجش اثرگذاری عوامل اجتماعی-فرهنگی بر وفاداری به برند مقصد گردشگری (مورد شناسی: شهر اصفهان). جغرافیا و آمایش شهری - منطقه ای، 8(29 )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/236638/fa
Vancouver:
کپیمولایی احمدرضا، رضایی دولت آبادی حسین، بهرامیان سمیه. سنجش اثرگذاری عوامل اجتماعی-فرهنگی بر وفاداری به برند مقصد گردشگری (مورد شناسی: شهر اصفهان). جغرافیا و آمایش شهری - منطقه ای[Internet]. 1397؛8(29 ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/236638/fa
IEEE:
کپیاحمدرضا مولایی، حسین رضایی دولت آبادی، و سمیه بهرامیان، “سنجش اثرگذاری عوامل اجتماعی-فرهنگی بر وفاداری به برند مقصد گردشگری (مورد شناسی: شهر اصفهان)،” جغرافیا و آمایش شهری - منطقه ای، vol. 8، no. 29 ، pp. 1–18، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/236638/fa