APA:
کپیکاکوجویباری، علی اصغر، امینی، فهیمه، و علی اکبری دهکردی، مهناز. (1397). اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی. شناخت اجتماعی، 7(1 (پیاپی 13) )، 73-88. SID. https://sid.ir/paper/237103/fa
Vancouver:
کپیکاکوجویباری علی اصغر، امینی فهیمه، علی اکبری دهکردی مهناز. اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی. شناخت اجتماعی[Internet]. 1397؛7(1 (پیاپی 13) ):73-88. Available from: https://sid.ir/paper/237103/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر کاکوجویباری، فهیمه امینی، و مهناز علی اکبری دهکردی، “اثربخشی آموزش حافظه کاری بر عملکردهای توجه دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری نارساخوانی،” شناخت اجتماعی، vol. 7، no. 1 (پیاپی 13) ، pp. 73–88، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237103/fa