APA:
کپیصالحی صدقیانی، جمشید، اخوان خرازیان، مریم، و سبحانی فرد، یاسر. (1388). بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی. مدیریت کسب و کار، 1(4)، 69-105. SID. https://sid.ir/paper/237799/fa
Vancouver:
کپیصالحی صدقیانی جمشید، اخوان خرازیان مریم، سبحانی فرد یاسر. بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1388؛1(4):69-105. Available from: https://sid.ir/paper/237799/fa
IEEE:
کپیجمشید صالحی صدقیانی، مریم اخوان خرازیان، و یاسر سبحانی فرد، “بهبود کانال های روابط مشتری CRM در شرکت های ایرانی،” مدیریت کسب و کار، vol. 1، no. 4، pp. 69–105، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237799/fa