مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,385
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

816
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل فردی و مدیریتی موثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش در تحقق هوشمندی بازاریابی

صفحات

 صفحه شروع 133 | صفحه پایان 150

چکیده

 در این پژوهش تاثیر عوامل فردی (تعهد سازمانی, تمایل به پیشرفت) و عوامل مدیریتی یعنی سیستم کنترل رفتاری و (بازخورد, شناخت و مشارکت در تصمیم گیری) به عنوان سه متغیری که بر انگیزه نیروی فروش در انجام فعالیت های هوشمندی بازاریابی تاثیر می گذارند) و همچنین تاثیر انگیزه بر روی متغیر وابسته نهایی تحقیق یعنی تلاش رفتاری نیروی فروش سنجیده می شود. جامعه آماری تحقیق حاضر سطوح کارشناسی فروش شرکت خودرو سازی سایپا در شهر تهران و در حدود 535 نفرند و از این تعداد 225 نفر با استفاده از فرمول نمونه گیری از جوامع محدود و به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعیین شدند و مورد مطالعه قرار گرفتند. نتایج حاصل از مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که متغیر بازخورد در ایجاد انگیزه در نیروی فروش در انجام فعالیت های هوشمند بازار مالی با ضریب 0.65 دارای بیشترین تاثیر را دارد و همچنین متغیر تعهد سازمانی در تلاش رفتاری نیروی فروش با ضریب 0.59 دارای بیشترین تاثیر است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صفرزاده، حسین، و مصدر، مینا. (1390). عوامل فردی و مدیریتی موثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش در تحقق هوشمندی بازاریابی. مدیریت کسب و کار، 2(9)، 133-150. SID. https://sid.ir/paper/237807/fa

    Vancouver: کپی

    صفرزاده حسین، مصدر مینا. عوامل فردی و مدیریتی موثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش در تحقق هوشمندی بازاریابی. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛2(9):133-150. Available from: https://sid.ir/paper/237807/fa

    IEEE: کپی

    حسین صفرزاده، و مینا مصدر، “عوامل فردی و مدیریتی موثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش در تحقق هوشمندی بازاریابی،” مدیریت کسب و کار، vol. 2، no. 9، pp. 133–150، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/237807/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button