APA:
کپینساییان، عباس، اسدی گندمانی، رقیه، و امیری، محسن. (1396). مقایسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی از طریق رویکرد شناختی و آموزش مستقیم بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر. طب توانبخشی، 6(4 )، 106-114. SID. https://sid.ir/paper/239515/fa
Vancouver:
کپینساییان عباس، اسدی گندمانی رقیه، امیری محسن. مقایسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی از طریق رویکرد شناختی و آموزش مستقیم بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر. طب توانبخشی[Internet]. 1396؛6(4 ):106-114. Available from: https://sid.ir/paper/239515/fa
IEEE:
کپیعباس نساییان، رقیه اسدی گندمانی، و محسن امیری، “مقایسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی از طریق رویکرد شناختی و آموزش مستقیم بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر،” طب توانبخشی، vol. 6، no. 4 ، pp. 106–114، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/239515/fa