APA:
کپیفردوسی پور، عاطفه. (1391). اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، 16(26)، 46-59. SID. https://sid.ir/paper/240845/fa
Vancouver:
کپیفردوسی پور عاطفه. اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی[Internet]. 1391؛16(26):46-59. Available from: https://sid.ir/paper/240845/fa
IEEE:
کپیعاطفه فردوسی پور، “اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان،” پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، vol. 16، no. 26، pp. 46–59، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240845/fa