مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,041
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

663
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 31 | صفحه پایان 40

چکیده

 هدف این پژوهش, مطالعه و مقایسه انواع مختلفی از ساختار متن تفسیری از طریق پاراگراف بندی بر روی دانشجویان مشغول به تحصیل دردانشگاه های دولتی شهر تهران بوده است. گروه نمونه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. آزمودنی ها پس از نمونه گیری تصادفی, در گروه های آزمایشی به صورت تصادفی جایگزین شدند. ابزار مطالعه عبارت بود است از متون, پرسشنامه درک مطلب. به منظور تحلیل داده ها نیز از تحلیل واریانس یک راهه استفاده شد. بخشی از یافته های آماری نشان دادند که پاراگراف بندی متن منجربه افزایش درک مطلب می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فردوسی پور، عاطفه. (1393). اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. مطالعات رسانه ای، 9(25)، 31-40. SID. https://sid.ir/paper/211987/fa

    Vancouver: کپی

    فردوسی پور عاطفه. اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1393؛9(25):31-40. Available from: https://sid.ir/paper/211987/fa

    IEEE: کپی

    عاطفه فردوسی پور، “اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان،” مطالعات رسانه ای، vol. 9، no. 25، pp. 31–40، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211987/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button