APA:
کپیفردوسی پور، عاطفه. (1393). اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. مطالعات رسانه ای، 9(25)، 31-40. SID. https://sid.ir/paper/211987/fa
Vancouver:
کپیفردوسی پور عاطفه. اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1393؛9(25):31-40. Available from: https://sid.ir/paper/211987/fa
IEEE:
کپیعاطفه فردوسی پور، “اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان،” مطالعات رسانه ای، vol. 9، no. 25، pp. 31–40، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211987/fa