APA:
کپیفخارمنش، سینا، و قنبرزاده میاندهی، رضا. (1391). خرید کالاهای خارجی: نقش تصویر برند, قومیت گرایی و خصومت. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 6(1)، 145-160. SID. https://sid.ir/paper/240941/fa
Vancouver:
کپیفخارمنش سینا، قنبرزاده میاندهی رضا. خرید کالاهای خارجی: نقش تصویر برند, قومیت گرایی و خصومت. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1391؛6(1):145-160. Available from: https://sid.ir/paper/240941/fa
IEEE:
کپیسینا فخارمنش، و رضا قنبرزاده میاندهی، “خرید کالاهای خارجی: نقش تصویر برند, قومیت گرایی و خصومت،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 6، no. 1، pp. 145–160، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240941/fa