APA:
کپیبلوچی، حسن. (1398). بررسی نقش مذهب, خصومت و قوم پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول. مدیریت کسب و کار بین المللی، 2(3 )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/379214/fa
Vancouver:
کپیبلوچی حسن. بررسی نقش مذهب, خصومت و قوم پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول. مدیریت کسب و کار بین المللی[Internet]. 1398؛2(3 ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/379214/fa
IEEE:
کپیحسن بلوچی، “بررسی نقش مذهب, خصومت و قوم پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول،” مدیریت کسب و کار بین المللی، vol. 2، no. 3 ، pp. 1–23، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/379214/fa