APA:
کپیمحمودزاده، ابراهیم، رحمتی، نفیسه، و رفیعی راد، سیدمرتضی. (1391). مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناوری برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران. مدیریت نوآوری، 1(1)، 61-75. SID. https://sid.ir/paper/241497/fa
Vancouver:
کپیمحمودزاده ابراهیم، رحمتی نفیسه، رفیعی راد سیدمرتضی. مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناوری برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران. مدیریت نوآوری[Internet]. 1391؛1(1):61-75. Available from: https://sid.ir/paper/241497/fa
IEEE:
کپیابراهیم محمودزاده، نفیسه رحمتی، و سیدمرتضی رفیعی راد، “مدلی برای تصمیم گیری خرید مشتریان محصولات فناوری برتر پژوهشی در نمایشگر قلب شرکت صاایران،” مدیریت نوآوری، vol. 1، no. 1، pp. 61–75، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241497/fa