مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

435
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

543
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران

صفحات

 صفحه شروع 119 | صفحه پایان 152

چکیده

 در دنیای امروز که سهم خدمات در اقتصاد کشورها همواره در حال افزایش است, نوآوری در خدمات و توسعه خدمت جدید (NSD), برای بنگاه های خدماتی بسیار مهم و حیاتی شده است. اما علی رغم این اهمیت, مطالعات کافی در مورد الگوهای توسعه خدمت جدید در برخی از صنایع خدماتی (مانند اپراتوری تلفن همراه) در کشورمان انجام نشده است. پژوهش حاضر با هدف پرکردن این شکاف تحقیقاتی و با رویکردی کیفی مبتنی بر مطالعه موردی (از نوع چندموردی) به بررسی الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران پرداخته است. در گام اول این پژوهش, الگوهای توسعه خدمت جدید در ادبیات موضوع بررسی و تحلیل شده و الگوی مفهومی توسعه خدمت جدید استخراج شد. در گام بعدی, از آنجا که الگوی توسعه خدمت جدید در هر بخش و یا کشوری تحت شرایط خاص آن بخش و کشور مورد مطالعه تفاوت می کند, مطالعه چندموردی انجام شده و الگوی اولیه توسعه خدمت جدید با تحلیل بین موردیِ مطالعات انجام شده ارائه شد. در پایان نیز الگوی پیشنهادی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران با مقایسه و تحلیل الگوهای مفهومی و اولیه ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسنی پارسا، مجید، الیاسی، مهدی، طباطباییان، سیدحبیب اله، و حنفی زاده، پیام. (1397). الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران. مدیریت نوآوری، 7(1 )، 119-152. SID. https://sid.ir/paper/241507/fa

    Vancouver: کپی

    حسنی پارسا مجید، الیاسی مهدی، طباطباییان سیدحبیب اله، حنفی زاده پیام. الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران. مدیریت نوآوری[Internet]. 1397؛7(1 ):119-152. Available from: https://sid.ir/paper/241507/fa

    IEEE: کپی

    مجید حسنی پارسا، مهدی الیاسی، سیدحبیب اله طباطباییان، و پیام حنفی زاده، “الگوی توسعه خدمت جدید در اپراتوری تلفن همراه ایران،” مدیریت نوآوری، vol. 7، no. 1 ، pp. 119–152، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241507/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button