APA:
کپیپرهیزگار، زکیه، علم الهدایی، حسن، و جباری نوقابی، مهدی. (1396). ظرفیت آموزش مسائل مدل سازی برای تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به ریاضی. نظریه و عمل در برنامه درسی، 5(9 )، 167-192. SID. https://sid.ir/paper/241883/fa
Vancouver:
کپیپرهیزگار زکیه، علم الهدایی حسن، جباری نوقابی مهدی. ظرفیت آموزش مسائل مدل سازی برای تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به ریاضی. نظریه و عمل در برنامه درسی[Internet]. 1396؛5(9 ):167-192. Available from: https://sid.ir/paper/241883/fa
IEEE:
کپیزکیه پرهیزگار، حسن علم الهدایی، و مهدی جباری نوقابی، “ظرفیت آموزش مسائل مدل سازی برای تغییر نگرش دانش آموزان نسبت به ریاضی،” نظریه و عمل در برنامه درسی، vol. 5، no. 9 ، pp. 167–192، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/241883/fa