APA:
کپیعبدالحسینی، محمد، روشندل اربطانی، طاهر، و عقیلی، سیدوحید. (1398). طراحی سنجه های سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام. راهبرد اجتماعی فرهنگی، 8(31 )، 147-171. SID. https://sid.ir/paper/243601/fa
Vancouver:
کپیعبدالحسینی محمد، روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سیدوحید. طراحی سنجه های سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام. راهبرد اجتماعی فرهنگی[Internet]. 1398؛8(31 ):147-171. Available from: https://sid.ir/paper/243601/fa
IEEE:
کپیمحمد عبدالحسینی، طاهر روشندل اربطانی، و سیدوحید عقیلی، “طراحی سنجه های سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام،” راهبرد اجتماعی فرهنگی، vol. 8، no. 31 ، pp. 147–171، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/243601/fa