APA:
کپیمحمدی، مصطفی، اسدی، شکوفه، و خاطری، سپیده. (1398). نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8(28 )، 89-112. SID. https://sid.ir/paper/377431/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مصطفی، اسدی شکوفه، خاطری سپیده. نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1398؛8(28 ):89-112. Available from: https://sid.ir/paper/377431/fa
IEEE:
کپیمصطفی محمدی، شکوفه اسدی، و سپیده خاطری، “نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 8، no. 28 ، pp. 89–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377431/fa