مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,225
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

572
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران

صفحات

 صفحه شروع 89 | صفحه پایان 112

چکیده

 امروزه اینترنت به بخش اصلی زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده است و سایت های شبکه های اجتماعی میلیون ها نفر را از سراسر جهان جذب می کنند, بدین جهت تبلیغات شفاهی به دنیای دیجیتالی منتقل شده است. تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی در مقصد گردشگری شهرستان بابلسر صورت پذیرفت. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق گردشگرانی بودند که در بهار و تابستان 1396 از شهرستان بابلسر بازدید کردند. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل فرضیه ها از بسته نرم افزاری SPSS22 استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی مقصد گردشگری اثر معناداری دارد و در بین شبکه های اجتماعی مورد آزمون اینستاگرام, فیسبوک و تلگرام به ترتیب بیشترین اثرگذاری را بر کاربران داشتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، مصطفی، اسدی، شکوفه، و خاطری، سپیده. (1398). نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 8(28 )، 89-112. SID. https://sid.ir/paper/377431/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی مصطفی، اسدی شکوفه، خاطری سپیده. نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1398؛8(28 ):89-112. Available from: https://sid.ir/paper/377431/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی محمدی، شکوفه اسدی، و سپیده خاطری، “نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 8، no. 28 ، pp. 89–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377431/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button