APA:
کپیشفیعی نیک آبادی، محسن، و زارعی، علی اصغر. (1396). اثربخشی تبلیغات شبکه های الکترونیک اجتماعی. کاوش های مدیریت بازرگانی، 9(17 )، 149-173. SID. https://sid.ir/paper/505489/fa
Vancouver:
کپیشفیعی نیک آبادی محسن، زارعی علی اصغر. اثربخشی تبلیغات شبکه های الکترونیک اجتماعی. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(17 ):149-173. Available from: https://sid.ir/paper/505489/fa
IEEE:
کپیمحسن شفیعی نیک آبادی، و علی اصغر زارعی، “اثربخشی تبلیغات شبکه های الکترونیک اجتماعی،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 17 ، pp. 149–173، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505489/fa