APA:
کپیدادگران، نفیسه السادات، و خلخالی، علی. (1395). تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 8(1)، 29-36. SID. https://sid.ir/paper/244433/fa
Vancouver:
کپیدادگران نفیسه السادات، خلخالی علی. تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی[Internet]. 1395؛8(1):29-36. Available from: https://sid.ir/paper/244433/fa
IEEE:
کپینفیسه السادات دادگران، و علی خلخالی، “تاثیر کاربرد روش یادگیری کوآنتومی بر یادگیری های درسی دانشجویان،” پژوهش در آموزش علوم پزشکی، vol. 8، no. 1، pp. 29–36، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244433/fa