APA:
کپیکریمی مونقی، حسین، و شریفی، حسن. (1396). کاهش شکاف آموزش- بالین با استفاده از مدل پرستار پژوهشگر بالینی. مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، 5(2 )، 62-71. SID. https://sid.ir/paper/244628/fa
Vancouver:
کپیکریمی مونقی حسین، شریفی حسن. کاهش شکاف آموزش- بالین با استفاده از مدل پرستار پژوهشگر بالینی. مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه[Internet]. 1396؛5(2 ):62-71. Available from: https://sid.ir/paper/244628/fa
IEEE:
کپیحسین کریمی مونقی، و حسن شریفی، “کاهش شکاف آموزش- بالین با استفاده از مدل پرستار پژوهشگر بالینی،” مجله دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، vol. 5، no. 2 ، pp. 62–71، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/244628/fa