APA:
کپیکردناییج، اسداله، و نجات، سهیل. (1397). تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران). پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 8(2 )، 114-133. SID. https://sid.ir/paper/372364/fa
Vancouver:
کپیکردناییج اسداله، نجات سهیل. تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران). پژوهش های مدیریت منابع سازمانی[Internet]. 1397؛8(2 ):114-133. Available from: https://sid.ir/paper/372364/fa
IEEE:
کپیاسداله کردناییج، و سهیل نجات، “تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران)،” پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 114–133، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372364/fa