APA:
کپیمسرت، سارا، و ایمانی، عبدالمجید. (1398). تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). پژوهش های مدیریت عمومی، 12(46 )، 227-254. SID. https://sid.ir/paper/373536/fa
Vancouver:
کپیمسرت سارا، ایمانی عبدالمجید. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم). پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1398؛12(46 ):227-254. Available from: https://sid.ir/paper/373536/fa
IEEE:
کپیسارا مسرت، و عبدالمجید ایمانی، “تاثیر مسئولیت اجتماعی بر شهرت سازمانی با توجه به نقش میانجی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مدیران خودرو-خودروسازی شهرستان بم)،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 12، no. 46 ، pp. 227–254، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373536/fa