APA:
کپیملک اخلاق، اسماعیل، میرعسکری، سیدرضا، و امین، محدثه. (1397). بررسی تأثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی. راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 49-64. SID. https://sid.ir/paper/252995/fa
Vancouver:
کپیملک اخلاق اسماعیل، میرعسکری سیدرضا، امین محدثه. بررسی تأثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):49-64. Available from: https://sid.ir/paper/252995/fa
IEEE:
کپیاسماعیل ملک اخلاق، سیدرضا میرعسکری، و محدثه امین، “بررسی تأثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت های صنایع پوشاک و ساختمانی در شرایط رکود اقتصادی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 49–64، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252995/fa