APA:
کپیپارسا، آیدا، و فرخیان، ساحل. (1396). بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت, شدت دلتنگی, ارتباطات دهان به دهان, نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(9 )، 29-44. SID. https://sid.ir/paper/253002/fa
Vancouver:
کپیپارسا آیدا، فرخیان ساحل. بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت, شدت دلتنگی, ارتباطات دهان به دهان, نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(9 ):29-44. Available from: https://sid.ir/paper/253002/fa
IEEE:
کپیآیدا پارسا، و ساحل فرخیان، “بررسی تاثیر جنبه های مختلف تجربه مصرف بر متغیرهای پس از مصرف (رضایت, شدت دلتنگی, ارتباطات دهان به دهان, نیات رفتاری) (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 9 ، pp. 29–44، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253002/fa