APA:
کپیپورعبدل، سعید، صبحی قراملکی، ناصر، قائدی، غلامحسین، و نبی دوست، علیرضا. (1398). اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(13 )، 49-68. SID. https://sid.ir/paper/255179/fa
Vancouver:
کپیپورعبدل سعید، صبحی قراملکی ناصر، قائدی غلامحسین، نبی دوست علیرضا. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛7(13 ):49-68. Available from: https://sid.ir/paper/255179/fa
IEEE:
کپیسعید پورعبدل، ناصر صبحی قراملکی، غلامحسین قائدی، و علیرضا نبی دوست، “اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 7، no. 13 ، pp. 49–68، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255179/fa