APA:
کپیخوانچه سپهر، قاسمعلی. (1396). بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با استفاده از مدل سروکوال. صنعت حمل و نقل دریایی، 3(1)، 50-57. SID. https://sid.ir/paper/255643/fa
Vancouver:
کپیخوانچه سپهر قاسمعلی. بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با استفاده از مدل سروکوال. صنعت حمل و نقل دریایی[Internet]. 1396؛3(1):50-57. Available from: https://sid.ir/paper/255643/fa
IEEE:
کپیقاسمعلی خوانچه سپهر، “بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با استفاده از مدل سروکوال،” صنعت حمل و نقل دریایی، vol. 3، no. 1، pp. 50–57، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255643/fa