APA:
کپیمیردیلمی، سیده سمیرا، و مزیدی، هاجر. (1396). تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس). میراث و گردشگری، 2(6 )، 181-200. SID. https://sid.ir/paper/257200/fa
Vancouver:
کپیمیردیلمی سیده سمیرا، مزیدی هاجر. تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس). میراث و گردشگری[Internet]. 1396؛2(6 ):181-200. Available from: https://sid.ir/paper/257200/fa
IEEE:
کپیسیده سمیرا میردیلمی، و هاجر مزیدی، “تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس)،” میراث و گردشگری، vol. 2، no. 6 ، pp. 181–200، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257200/fa