مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

751
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

837
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس)

صفحات

 صفحه شروع 181 | صفحه پایان 200

چکیده

 یکی از انواع گردشگری, اکوتوریسم است که بخش در حال افزایشی از سفرها را امروزه به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر, بازاریابی در تمامی حوزه های خدماتی ازجمله گردشگری به امری ضروری تبدیل شده است. توسعه هر چه بهتر این بخش نیازمند درک و شناخت صحیح از فرایندها و سازوکارهای دخیل در امر بازاریابی مقصدهای اکوتوریسم است. پژوهش حاضر از نظر روش از نوع توصیفی-پیمایشی است و جهت گردآوری داده ها از منابع اطلاعاتی ثانویه و اولیه استفاده شده است.جامعه آماری این تحقیق یک نمونه تصادفی 100 نفره از گردشگران داخلی هستند که شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس را به عنوان مقصدگردشگری اکوتوریسم انتخاب کرده اند. برهمین اساس, پرسشنام های مبتنی بر ویژگی های شخصی و رفتاری و همچنین عناصرآمیخته بازاریابی گردشگری اکوتوریسم طراحی شده است. سپس با استفاده از آزمون های کولموگروف اسمیرنوف, تی یک نمونه ای و دو نمونه ای و فریدمن هر یک از عناصرآمیخته بازاریابی گردشگری اکوتوریسم تحلیل شد.به طورکلی نتایج حاصل از آزمون فریدمن برمبنای اولویت نه «پی» بیانگر آن است که در مورد عناصر تبلیغات, مشارکت, برنامه ریزی, مکان ضعف وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میردیلمی، سیده سمیرا، و مزیدی، هاجر. (1396). تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس). میراث و گردشگری، 2(6 )، 181-200. SID. https://sid.ir/paper/257200/fa

    Vancouver: کپی

    میردیلمی سیده سمیرا، مزیدی هاجر. تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس). میراث و گردشگری[Internet]. 1396؛2(6 ):181-200. Available from: https://sid.ir/paper/257200/fa

    IEEE: کپی

    سیده سمیرا میردیلمی، و هاجر مزیدی، “تحلیل عوامل موثر بر بازاریابی اکوتوریسم با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (P9) در استان گلستان (مطالعه موردی: شهرستان های کردکوی و گنبدکاووس)،” میراث و گردشگری، vol. 2، no. 6 ، pp. 181–200، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257200/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button