APA:
کپیقدیری، محسن، نصرتی، فاطمه، و غباری بناب، باقر. (1399). اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان. توانمند سازی کودکان استثنایی، 11(1 )، 117-129. SID. https://sid.ir/paper/262489/fa
Vancouver:
کپیقدیری محسن، نصرتی فاطمه، غباری بناب باقر. اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1399؛11(1 ):117-129. Available from: https://sid.ir/paper/262489/fa
IEEE:
کپیمحسن قدیری، فاطمه نصرتی، و باقر غباری بناب، “اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 11، no. 1 ، pp. 117–129، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262489/fa