مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,486
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

989
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 20

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی حساب انجام گرفت. طرح آزمایشی پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. آزمودنی های پژوهش شامل 50 دانش آموز پایه پنجم ابتدایی با ناتوانی ریاضی بودند که با روش نمونه گیری هدف دار از بین دانش آموزان مرکز شهرستان خوی انتخاب شدند. آزمودنی ها در دو گروه آزمایش و کنترل انتساب شدند. از آزمون های تشخیصی ناتوانی یادگیری ریاضی (کی مت), حل مساله ریاضی و هوش ریون کودکان برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است. نتایج بدست آمده با استفاده از روش تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان داد دانش آموزان دارای ناتوانی حساب گروه آموزشی خودنظارتی در مقایسه با گروه کنترل نمرات بالاتری را در پس آزمون حل مساله کلامی ریاضی و محاسبات عددی کسب کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سیدی، فاطمه، و بدری، رحیم. (1394). اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 8(29)، 9-20. SID. https://sid.ir/paper/183493/fa

    Vancouver: کپی

    سیدی فاطمه، بدری رحیم. اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛8(29):9-20. Available from: https://sid.ir/paper/183493/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه سیدی، و رحیم بدری، “اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 8، no. 29، pp. 9–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/183493/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button