APA:
کپیحسنی راد، مرجان، ارجمندنیا، علی اکبر، و باقری، فریبرز. (1395). مقایسه مهارت های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن. توانمند سازی کودکان استثنایی، 7(20)، 24-33. SID. https://sid.ir/paper/262547/fa
Vancouver:
کپیحسنی راد مرجان، ارجمندنیا علی اکبر، باقری فریبرز. مقایسه مهارت های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1395؛7(20):24-33. Available from: https://sid.ir/paper/262547/fa
IEEE:
کپیمرجان حسنی راد، علی اکبر ارجمندنیا، و فریبرز باقری، “مقایسه مهارت های ادراک دیداری و توجه انتخابی دانش آموزان مقطع ابتدایی با و بدون اختلال خواندن،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 7، no. 20، pp. 24–33، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262547/fa