APA:
کپیبنیسی، پریناز. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تاب آوری و سازگاری دانش آموزان با اختلال یادگیری. توانمند سازی کودکان استثنایی، 10(1 )، 107-115. SID. https://sid.ir/paper/262583/fa
Vancouver:
کپیبنیسی پریناز. اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تاب آوری و سازگاری دانش آموزان با اختلال یادگیری. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1398؛10(1 ):107-115. Available from: https://sid.ir/paper/262583/fa
IEEE:
کپیپریناز بنیسی، “اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تاب آوری و سازگاری دانش آموزان با اختلال یادگیری،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 10، no. 1 ، pp. 107–115، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262583/fa