APA:
کپیسمیعیان، سمانه، غلامعلی لواسانی، مسعود، و نقش، زهرا. (1398). رابطه بین خودتنظیمی هیجانی, ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 10(3)، 119-132. SID. https://sid.ir/paper/250186/fa
Vancouver:
کپیسمیعیان سمانه، غلامعلی لواسانی مسعود، نقش زهرا. رابطه بین خودتنظیمی هیجانی, ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛10(3):119-132. Available from: https://sid.ir/paper/250186/fa
IEEE:
کپیسمانه سمیعیان، مسعود غلامعلی لواسانی، و زهرا نقش، “رابطه بین خودتنظیمی هیجانی, ادراک از محیط یادگیری و تاب آوری تحصیلی: کاربرد مدل یابی دو سطحی دانش آموز و کلاس،” پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 10، no. 3، pp. 119–132، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250186/fa