APA:
کپیامانی، احمد، عیسی نژاد، امید، و پشاآبادی، سمیرا. (1398). اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی, اهمال کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان. تدریس پژوهی، 7(3 )، 181-208. SID. https://sid.ir/paper/262619/fa
Vancouver:
کپیامانی احمد، عیسی نژاد امید، پشاآبادی سمیرا. اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی, اهمال کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان. تدریس پژوهی[Internet]. 1398؛7(3 ):181-208. Available from: https://sid.ir/paper/262619/fa
IEEE:
کپیاحمد امانی، امید عیسی نژاد، و سمیرا پشاآبادی، “اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی, اهمال کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان،” تدریس پژوهی، vol. 7، no. 3 ، pp. 181–208، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262619/fa