APA:
کپیعزیزی، امیر، میردریکوند، فضل اله، و سپهوندی، محمدعلی. (1396). مقایسه تاثیر آموزش توان بخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی- رفتاری بر ادراک دیداری- حرکتی در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. عصب روانشناسی، 3(2 (پیاپی 8) )، 101-116. SID. https://sid.ir/paper/266874/fa
Vancouver:
کپیعزیزی امیر، میردریکوند فضل اله، سپهوندی محمدعلی. مقایسه تاثیر آموزش توان بخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی- رفتاری بر ادراک دیداری- حرکتی در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. عصب روانشناسی[Internet]. 1396؛3(2 (پیاپی 8) ):101-116. Available from: https://sid.ir/paper/266874/fa
IEEE:
کپیامیر عزیزی، فضل اله میردریکوند، و محمدعلی سپهوندی، “مقایسه تاثیر آموزش توان بخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی- رفتاری بر ادراک دیداری- حرکتی در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص،” عصب روانشناسی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 8) ، pp. 101–116، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266874/fa