APA:
کپیعزیزی، امیر، میردریکوند، فضل اله، و سپهوندی، محمدعلی. (1399). مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر حافظة فعال در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 21(1 (پیاپی 79) )، 31-41. SID. https://sid.ir/paper/163748/fa
Vancouver:
کپیعزیزی امیر، میردریکوند فضل اله، سپهوندی محمدعلی. مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر حافظة فعال در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1399؛21(1 (پیاپی 79) ):31-41. Available from: https://sid.ir/paper/163748/fa
IEEE:
کپیامیر عزیزی، فضل اله میردریکوند، و محمدعلی سپهوندی، “مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی, نوروفیدبک و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر حافظة فعال در دانش آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 21، no. 1 (پیاپی 79) ، pp. 31–41، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163748/fa